Αναρτήθηκε από: atumrakis | 21/02/2009

Μάθετε Τι Είδους Άγγελος Είστε

Η Αγία Τριας της Ελληνικής Έρευνας, με την διεθνούς φήμης εκπομπή «Οι Πύλες Του Ανεξήγητου» μας εξηγούν πως να συμπληρώσουμε ένα ερωτηματολόγιο για να μάθουμε τι είδους Άγγελοι (μπορεί να) είμαστε. Παραθέτω τις ερωτήσεις.

Πρώτη Ομάδα Ερωτήσεων

1.Έχω την τάση να παίρνω εύκολα βάρος
2.είχα συντρόφους (ή έχω) αλκοολικούς ή με εθισμό
3.Σπάνια παραβιάζω κάποιο κανόνα.
4.Δυσκολεύομαι να πω όχι
5.Ασχολούμαι μόνιμα με το χρώμα των μαλλιών μου
6.Προτιμώ να προσφέρω βοήθεια σε άτομα παρά σε ομάδα ατόμων

Δεύτερη Ομάδα Ερωτήσεων

7.Έρχονται στιγμές που νιώθω μεγαλύτερη αγάπη για τα ζώα, παρά για τους ανθρώπους
8.Έχω κέλτικα χαρακτηριστικά. (Φακίδες, ροδοκόκκινη επιδερμίδα, μαλλιά)
9.Μου αρέσει να κάνω φάρσες στους άλλους
10. Είμαι αυτό που λένε πειραχτήρι στις παρέες μου.
11.Είμαι παθιασμένα ανεξάρτητο άτομο και δε μου αρέσει να ακολουθώ κανόνες ή την εξουσία
12.Τα οικονομικά μου είναι ισχνά ή ανύπαρκτα

Η Αγία Τριάς του Θεού ΚουκουρίΚου
Η Αγία Τριάς του Θεού ΚουκουρίΚου

Τρίτη Ομάδα Ερωτήσεων

13.Δε μου αρέσει να είμαι το κέντρο της προσοχής και συχνά περνώ απαρατήρητος σε κοινωνικές συγκεντρώσεις.
14.Πάντα πίστευα ή ενδιαφερόμουν για τους εξωγήινους ή τα ΆΤΙΑ
15.Σκέφτομαι με εξαιρετική ευαισθησία τους άλλους ανθρώπους, είτε εκείνοι το εκτιμούν είτε όχι
16.Κάνω ρέικι ή άλλου είδους ενεργειακές ή με επίθεση χεριών θεραπείες
17.Ο σκοπός της ζωής μου είναι πιο σημαντικός από το να παντρευτώ και να κάνω παιδιά.
18.Πραγματικά θα ήθελα να πάω “σπίτι” μου τώρα γιατί ξέρω ότι η Γη δεν είναι το σπίτι μου.

Τέταρτη Ομάδα Ερωτήσεων

19.Έζησα μια εμπειρία που άλλαξε τη ζωή μου, όπως ένα σοβαρό ατύχημα ή μια επιθανάτια εμπειρία
20.Στο παρελθόν ήμουν τόσο δυστυχισμένη που ήθελα να πεθάνω και σοβαρά σκέφτηκα ή αποπειράθηκα να αυτοκτονήσω.
21.Έχω αλλάξει το μικρό μου όνομα ή σκέφτομαι πολύ έντονα να το αλλάξω
22.Οι φίλοι μου και η οικογένεια μου λένε “είσαι τόσο διαφορετικός τώρα. Κάτι έχει αλλάξει με εσένα”
23.Έχω κάνει ή κάνω τώρα δραστικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της ζωής μου, ταυτόχρονα (όπως μετακόμιση, αλλαγή εργασίας ή διαζύγιο)
24.Έχω βαθιά πνευματική γνώση που δεν πηγάζει από βιβλία ή δασκάλους.

Πέμπτη Ομάδα Ερωτήσεων

25.Μπορεί να νιώθω διαφορετικός από τους άλλους, αλλά τα πηγαίνω μια χαρά με όλους.
26.Ξέρω ότι έχω ιδιαίτερες, μεταφυσικές ικανότητες, που δεν έχουν έρθει ακόμα στην επιφάνεια.
27.Έχω έντονες μνήμες από προηγούμενες ζωές και με ενδιαφέρουν πολύ οι αποκαλύψεις για την αρχαιότητα ή την Ατλαντίδα.
28.Πιστεύω ότι έζησα στο Μεσαίωνα και μου συνέβη κάτι αποτρόπαιο την εποχή εκείνη
29.Έχω μελετήσει Ταρώ και αστρολογία
30.Με ενδιαφέρουν πολύ οι πνευματικές τελετές όπως τα ελευσίνεια Μυστήρια, Καβείρια, Δελφικά, Κ.λπ.

Εαν έχετε απαντήσει «ΝΑΙ» σε 4 ή περισσότερες ερωτήσεις από κάποιο γκρούπ, τότε δείτε τις απαντήσεις εδώ για να μάθετε τι σόι Άγγελος είστε.

1-6 :   Ενσαρκωμένος Άγγελος

Άγγελος που ζει σε ανθρώπινο σώμα και είναι οι καλύτεροι εργάτες για ένα κόσμο πιο καθαρό, πιο πνευματικό, πιο φωτεινό. (Ο πιο διαδεδομένος τύπος. Όλοι οι εργαζόμενοι στους δήμους, στην εκκλησία και στη ΔΕΗ)

7-12:  Ενσαρκωμένο Ξωτικό

Οι άνθρωποι που μοιάζουν στη συμπεριφορά τους με αερικά, με ξωτικά. Ο πιο ελεύθερος άγγελος που ζει στη Γη μέσα σε ανθρώπινο σώμα. (Σπάνιο είδος Αγγέλου. Ο William Wallace λέγεται πως ήταν τέτοιος)

13-18:Αστρικός Άγγελος

Άγγελος που έρχεται από άλλους γαλαξίες, ζει σε ανθρώπινο σώμα για να σκορπίσει καλοσύνη, όπου αυτή χρειάζεται. (Όλοι εμείς, οι ΕΛ, είμαστε τέτοιοι)

19-24:Εισερχόμενος Άγγελος

Ο εισερχόμενος άγγελος είναι η ψυχή που αποφεύγει τη διαδικασία απόκτησης ανθρώπινης υπόστασης μέσω της γέννησης. Ο Εισερχόμενος Άγγελος επιλέγει ανθρώπους που συνήθως νιώθουν απογοήτευση από τον τρόπο ζωής στη Γη. (Έρχεται απότομα, όπως το φαξ)

25-30:Σοφός Άγγελος

Αρχιερείς και Ιερείς Αρχαίων Χρόνων, και ιδιαίτερα πνευματικοί άνθρωποι, που μετενσαρκώθηκαν, και υπάρχουν σήμερα. (Σαν τον Ποντίφικα ένα πράμα)

Βεβαίως, ο κ. Χαρβαβδέλλας δε μας τα είπε όλα. Όπως είπε και μια κυρία στο τέλος της εκπομπής, έχει (εσκεμμένως;) αποκρύψει αρκετά είδη Αγγέλων. Όπως πολλοί σοφοί, σαν και εμένα, άνθρωποι γνωρίζουν, η κυρία μίλησε σωστά. Γιατί λοιπόν μας αποκρύπτει κάποια είδη Αγγέλων; Μήπως και ο κύριος Χαρβαβδέλλας είναι πράκτωρ; Και αν ναι, ποίου; Ο ίδιος, όπως βλέπετε, τα αρνείται αυτά κατηγορηματικά. Ίδωμεν.

Responses

  1. trash tv, ο άρχοντας της ασυναρτησίας και της αρλούμπας, δημοσιοκάφρος της πούτσας κ. χαρβαβδέλλας..

  2. Αααααχ, ρε σ’ευχαριστώ πολύ!!! Και ξέρεις τις τελευταίες μέρες ειδικά είχα πεθάνει από την αγωνία, τί είμαι, τί είμαι, γιατί το καταλάβαινα ότι δεν είμαι ένας απλός κοινός άνθρωπος. Και τώρα το βρήκα, χάρη σ’εσένα. Είμαι Ενσαρκωμένος Άγγελος, Ενσαρκωμένο Ξωτικό και Αστρικός Άγγελος (ε τί να κάνω, είχα 4 ναι και στις 3 κατηγορίες). Άρα είμαι 3 σε συσκευασία ενός (ΚΑΙ κατά της πιτυρίδας) και σε συνδυασμό με το ότι είμαι και Ταύρος νομίζω πως μπορώ επιτέλους να κατανοήσω τον εαυτό μου καλύτερα!!!

    (να σε ρωτήσω, όταν τα λέγανε αυτά στην εκπομπή ήταν σοβαροί ή είχαν ξεραθεί στα γέλια;)

  3. George

    +1

    Ιοκάστη,

    ρε συ, είσαι φαινόμενο! Στείλε ένα mail στον Χαρβαβδέλλα και 3 εκπομπές τις έχεις σίγουρες! Είσαι και ταύρος; Αφιέρωμα θα σου κάνει! Και θα πέσουν πάνω σου οι επιστήμονες της ομάδος Ε να ερευνήσουν το DNA σου!

    (σοβαροί ήταν, ναι. Μείνε μακριά από τοίχους).

  4. Πωπω παρακμήηηηη! Απορώ ποιοί τους παίρνουν ακόμα στα σοβαρά!

  5. Και όμως, κάποιοι τους παίρνουν, φίλε ανορθόδοξε. Εκπομπή σε μεγάλο κανάλι έχει. Άστα.

  6. Το χειρότερο είναι νομίζω ότι όλοι αυτοί θα κάνουν παιδιά…
    Βλακοκρατορία στο μεγαλείο της!

  7. Κάποιοι έχουν κάνει ήδη. Και πρόσεχε τα λόγια σου γιατί θα είναι απόγονοι μεγάλων ελλήνων. ΧΑ!

  8. Δε την παλεύει φαίνεται πλέον ο Χαδεβέλας! Και όλοι οι τύποι στις εκπομπές του.
    Η Πύλη της Αποβλάκωσης θα πρέπει να τη λέει

  9. Αγαπητέ Πάρη, όπως το άκουσα κάπου, «Οι Πύλες του Ανεκδιήγητου»

  10. Άσε σύντεκνε διότι έχω κανα δυό τέτοιους απόγονους που έρχονται και κατσικώνονται στο μαγαζί μου με σκοπό (μάλλον) να με μυήσουν στα σχετικά μυστήρια…
    Ξανά …Θου Κύριε… Αυτά είναι όλα του Σατανά!!!

  11. klotsies p xa8hkane lew egw

  12. Ήταν σοφός αλλά ντρεπόταν να το δείξει στους άλλους.
    Με κουρελούδες και σχισμένα υφάσματα κρυβόταν
    Και λάθος έλεγε το όνομά του
    Τη σοφία του μη δουν και τον πετροβολήσουν.
    Το έργο του όμως το έκανε.
    Αυτός ήταν ο σκοπός του.
    Αυτό ήταν το λιμάνι που ήθελε να φτάσει.
    Να μας δει όλους εκεί.
    Είναι κι άλλοι σαν κι εσένα όμως…
    Κι ας είν’ ακόμη στη σκιά
    Τα’ αστέρι περιμένουν ν’ ανατείλει, να ξυπνήσουν
    Μη φοβάσαι
    Θα είναι όλοι στο λιμάνι…

  13. Βρε παιδιά συμφωνώ και εγώ για το quiz πως είναι σαχλαμάρα αλλά στο θέμα εαν υπάρχουν όντως άγγελοι υπάρχουν! υπάρχουν και αποδίξεις! ψάξτε το λιγάκι όπως το ψάχνω κι εγώ. εξάλλου αυτό είναι΄μέρος και στην θρησκεία μας.
    xx

  14. Επείδη το πρόβαλε ο Χαρδαβέλας στην εμπομπή του δεν σημαίνει οτι απέχει πολύ απο την πραγματικότητα…Άγγελοι υπάρχουν και πρωτού ανοίξετε το στόμα σας βεβαιωθείτε πρώτα πως γνωρίζετε τα πράγματα όπως έχουν…Δεν είναι κακό να έχουμε ανοιχτό μυαλό και να μην είμαστε οπισθωδρομικοί…Ούτε και εγώ συμφωνώ πως η εκπομπή του εν λόγω δημοσιογράφου είναι αξιόλογη αλλα βασίζεται σε πραγματικά θέματα τα οποία όμως υποβαθμίζονται με την προβολή τους σε αυτή την εκπομπή…

  15. tralala


Σχολιάστε

Kατηγορίες

