Αναρτήθηκε από: atumrakis | 05/03/2009

Πατουσομαντεία: Βασικές γνώσεις

Αγαπητοί μου φίλοι, μετά από πολλά ταξίδια που έχω κάνει στας ανατολάς, επιστρέφω μετά αρκετής σοφίας, και με όρεξη να σας τη μεταδώσω. Ένα βράδυ λοιπόν, σε ένα χωριό στην όμορφη Κίνα, γνώρισα έναν σοφό γέροντα, τον Οκάιλ Σομήδ, μετανάστη από τις χώρες της μεγάλης ζέστης. Αυτός είχε μαζέψει πλήθος κόσμου τριγύρω του, και τους εξηγούσε την τέχνη της χειρομαντείας. Επειδή οι γνώσεις μου πάνω στην τέχνη αυτή δεν είναι πολλές, παρακολούθησα, πίνοντας μπύρες. Πέρασε η ώρα, και καθώς σουρούπωσε ο κόσμος έφυγε προς τις οικίες του. Εγώ όμως εκθαμβωμένος από τη σοφία του +Κινέζου μετανάστη γέροντα+ έκατσα να ακούσω και άλλα. Με πλησιάζει, και με ρωτά:

-Νέε μου, βλέπω διψάς για τη γνώση.

-Μάλιστα παππούλη

-Θέλεις να σου μάθω την αληθινή γνώση του Σύμπαντος;

-Ω, ναι σοφέ γέροντα!

Έτσι λοιπόν, ο σοφός γέροντας κάθεται σε ένα σκαμνάκι δίπλα μου και μου λέει.

-Νέε μου, πρέπει να ξέρεις ότι όλα αυτά που είπα στους πλανεμένους αυτούς ανθρώπους τα έκανα για τα λεφτά.

-Αυτό δεν το πιστεύω παππούλη.

-Και όμως, η αληθινή μαντική γνώση δεν προκύπτει από τη ανάγνωση του χεριού.

-Αλλά;

-Αλλά από την ανάγνωση του αριστερού ποδιού, νέε μου, λέει ο σοφός γέρων, βγάζοντας την αριστερή κάλτσα του.

Καθώς λοιπόν μου δείχνει την αριστερή πατούσα του, μου κάνει ένα σχεδιάγραμμα στο χώμα εξηγώντας μου τα εξής:

Υπάρχουν πέντε (5) βασικές γραμμές στην αριστερή πατούσα που μπορούν να μας δώσουν πολλές πληροφορίες για το άτομο που την κουβαλάει. Οι εξής:

1: Η γραμμή της ζωής

2: Η γραμμή της κεφαλής

3:Η γραμμή της μοίρας

4:Η γραμμή του Ήλιου

5,6: Η γραμμή του γάμου

Συνεχίζει ο παππούς, και εξηγεί:

Η αριστερή πατούσα, και ο δρόμος προς τη γνώση

Η αριστερή πατούσα, και ο δρόμος προς τη γνώση

Η γραμμή της ζωής

Ισχυρή γραμμή: Είσαι πολύ υγιής και ενεργητικός άνθρωπος. Και πάρα πολύ όμορφος. Όσο μεγαλώνεις, τόσο περισσότερο ομορφαίνεις. Αν προλάβεις να μεγαλώσεις αρκετά, και δεν χαθείς σε κανένα ατύχημα, κατά τη μέση ηλικία και έπειτα παίζει να γίνεις μοντέλο/α. Κυνήγησε το.

Αδύνατη γραμμή: Είσαι αρκετά αδύναμος και κουράζεσαι εύκολα. Εργάζεσαι με αργούς ρυθμούς και θεωρείς τη σεξουαλική ζωή δευτερεύουσα. Είσαι επιπόλαιος. Προσπάθησε να αθλείσαι όσο μπορείς, για να βελτιώσεις την ασθενική σου υγεία. Γιατί δε σε βλέπω να φτάνεις τα σαράντα.

Η γραμμή τσι κεφαλής

Ισχυρή γραμμή: Είσαι καλλιτεχνική φύση, με ξεκάθαρες προτιμήσεις στο άλλο φύλο. Καθοδηγείσαι από τις μεγάλες συγκινήσεις, γι ‘αυτό θα πετύχεις τους στόχους μου. Είσαι ένα ειλικρινές πρόσωπο με πολύ καλή εγκεφαλική σκέψη -για εμένα- γίνεσαι αντάξιος βλάκας, γιατί βάζεις πάντα τα ενδιαφέροντα των άλλων, πριν από τα δικά σου. Είσαι κεφάλας με το όνομα.

Αδύνατη γραμμή: Γενικά ζεις μια άστατη ζωή, όμως είναι δικός σου λογαριασμός. Αυτά μέχρι να αρχίσεις να καμπουριάζεις. Έπειτα, η σοφία θα έρθει στο κεφάλι σου, και θα ανακαλύψεις και εσύ επιτέλους τι ήθελες να κάνεις τόσα χρόνια. Μάλιστα, ότι ποτέ θέλησες, θα το αποκτήσεις. Οπότε, άρπαξε το καλαμάκι του φραπέ σου, και ξεκίνα το ανακάτεμα. Έχεις χρόνια μπροστά σου.

Η γραμμή της μοίρας

Ισχυρή γραμμή: Είσαι πανέξυπνος, τολμηρός, εργατικός και εύστροφος. Επιπλέον είσαι και ψηλός, ξανθός, με γαλανά μάτια. Η εμπειρία έχει αποδείξει πως όσο περισσότερο δουλεύεις, τόσο καλύτερα νιώθεις. Θα βγάλεις πολλά λεφτά. Αλλά μόνο αν αυξήσεις τα ωράρια σου. Αν καταφέρεις να δουλεύεις 20 ώρες το 24ωρο, ίσως γίνεις ο νέος Ωνάsis. Μέχρι τότε, συνήθιζε στην ιδέα πως εσύ και η ξεκούραση δεν κάνετε μαζί.

Αδύνατη γραμμή: Άστα να παν στο διάολο. Προσπαθείς να πετύχεις στη ζωή σου, αλλά είσαι απρόσεκτος, ατσούμπαλος, οπισθοδρομικός, σπάταλος, και υλιστικός. Στην πραγματικότητα, δεν πρόκειται να καταφέρεις τίποτα ποτέ. Προσπάθησε να αναπτύξεις περισσότερο το ταλέντο που σιγά μην έχεις κιόλας, και ίσως να μην πεθάνεις από λόξυγκα.

Η γραμμή του Ήλιου

Ισχυρή γραμμή: Είσαι παρατηρητικός, έμπιστος, πονηρός, και γοητευτικός. Έχεις υγιή κρίση, παίρνεις πάντα σωστές αποφάσεις, έχεις ανώτερη κατανόηση του Σύμπαντος. Είσαι κάτι σαν εμένα δηλαδή, νέε μου. Επειδή όλοι θα σε ποθούν και θα σε αναζητούν, προσπάθησε να μην αναλώνεσαι σε φιλίες ή σχέσεις με άτομα κατώτερα σου. Είσαι ο ΉΛιος επί της γης, είσαι μέγας ποιητής, και σου αξίζουν πάντα τα καλύτερα. Κινδυνεύεις όμως να γίνεις ψώνιο και να τα χάσεις όλα, για αυτό πρόσεχε. Κοινώς, μην εμπιστεύεσαι κανέναν.

Αδύνατη γραμμή: Είσαι αισιόδοξος άνθρωπος, σου αρέσει η εύκολη ζωή. Έχεις κεντρώες τάσεις, είσαι λίγο αναποφάσιστος και λίγο παρτούλης κάποιες φορές. Βγάζεις αρκετά, αλλά ποτέ δε σου φτάνουν. Συχνά παραμερίζεις τους πάντες κυνηγώντας τους προσωπικούς σου στόχους. Θα πάταγες και στα πτώματα φίλων σου για να τα καταφέρεις. Πρόσεχε, γιατί τύποι σαν και εσένα κατέληξαν μονάχοι στα *Millionaire* της γειτονιάς τους να κατεβάζουν μπουκάλια νοθευμένου ουίσκι. Κουφάλα.

Η γραμμή του γάμου

Ισχυρή γραμμή: Είσαι ευτυχισμένος. Απολαμβάνεις μια όμορφη αμερικάνικη έγγαμη ζωή, με πολλούς σκύλους και πολλά τετραγωνικά κήπου. Ακόμα και αν δεν παντρευτείς νέος, θα κάνεις έναν φανταστικό γάμο αργότερα. Όλοι σε ζηλεύουν για το γάμο σου, όλοι θέλουν να παίξουν στον κήπο σου. Αλλά εσύ δεν τους αφήνεις. Προτιμάς να τους τον τάζεις, έτσι για να τους βλέπεις να τον αποζητούν.

Αδύνατη γραμμή: Είσαι μεγάλος επαναστάτης, το αντίθετο φύλο δε σε πιάνει. Έχεις έντονο συναισθηματισμό, παιδεύεις τους ανθρώπους γύρω σου. Είσαι ο σαμπκομαντάντε των κρεβατιών, ρομαντικός, με θεληματικό πηγούνι, απαλά δάχτυλα και γυμνασμένα χέρια. Έχε το νου σου, γιατί ένα τρίτο πρόσωπο μπορεί να χαλάσει τη σχέση σου. Δύσκολα θα κουρνιάξεις σε φωλιά. Σε βλέπω να γυρνοβολάς με τρίτα πρόσωπα. Κρίμα, γιατί σου άξιζε και εσένα ένας όμορφος κήπος.

Γραμμή του γάμου προς τα δεξιά (5): Είσαι ασταθής χαρακτήρας, δυσκολεύεσαι να κρατήσεις ισορροπίες στη ζωή σου. Αν κιόλας έχεις και αδύνατη γραμμή, κλάφτα. Δυο διέξοδοι υπάρχουν, αγαπητέ. Ο τρίτος όροφος, ή ο τριχλωριούχος σίδηρος. Διάλεξε.

Γραμμή του γάμου προς τα αριστερά (6): Είσαι ο ορισμός της σταθερότητας. Καταφέρνεις να ισορροπήσεις ακόμα και στις πιο δύσκολες περιπτώσεις. Αν ήσουν ακροβάτης, θα είχες γράψει ιστορία. Φημολογείται πως ο Χριστός είχε τέτοια κλίση στη γραμμή του, μάλιστα στη χοντρή γραμμή του.

Εσύ, πότε έκανες πατουσοανάγνωση τελευταία φορά; Να η ευκαιρία!



Responses

  1. Καλημέρα και σ’ ευχαριστώ θερμά για την γνώση που σκορπάς απλόχερα σ’ εμάς!! Όμως εμένα η πατούσα μου δεν τις έχει καθόλου αυτές τις γραμμές, τί σημαίνει αυτό σοφέ πατουσομάντη;;; :p

  2. Πες μου κι εμένα ω πάνσοφο πατουσομανιτάρι. Όταν με τρώει η αριστερή μου πατούσα, σημαίνει κάτι σοβαρό;

  3. Οκάιλ Σομήδ ρε? Ρε? Ρεεεε? Έλεος?!?
    Γιατί δεν βάζεις ολάκερο το όνομα του πάνσοφου ρε?
    Σολουποκαιλ Σηνεθσομηδ είναι το σωστό και το ξέρεις…
    Μην διαπράτεις βλασφημίες λοιπόν!

  4. Καλημέρα αγαπητή Ιοκάστη

    Όπως καταλαβαίνεις, εγώ είμαι απλά το μέσο μεταφοράς της Σοφίας. Δεν την κατέχω, απλά τη μεταδίδω, όπως ο Ιωάννης την αποκάλυψη ένα πράμα. Θα ρωτήσω τον σοφό γέροντα και θα σου πω. Νομίζω πάντως πως απλά δεν έχεις μάθει να τις διακρίνεις. Κοίτα καλύτερα. 😛

    Συνέλληνα ellinaki,

    Μια μεγάλη λεκάνη με ζεστό νερό θα σε σώσει. Βάζεις την πατούσα μέσα, και γιάνεις. Αν δεν περάσει, τότε να ξέρεις πως οι πιο κρυφοί σου πόθοι μάλλον κοντεύουν να γίνουν πραγματικότητα. 😛 (αλλά πρέπει να προσπαθήσεις, μη κλέβεις!)

    Αγαπητή Σύντεκνη,

    Ο +πανσοφος μετανάστης γέροντας+ δεν αποζητά δόξες και τιμές. Είναι χαμηλών τόνων και υψηλών προδιαγραφών. Ας μείνουμε στο ψευδώνυμο, ας μη προδίδουμε τις πηγές μας. Σε ευχαριστώ.

  5. sorry but ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΓΡΑΜΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΟΥΣΑ ΜΟΥ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ?
    ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΡΕΦΛΕΞΟΛΟΓΙΑ??

  6. diana
    όπως απαντήθηκε και ανωτέρω, απλά πρέπει να μάθεις να τις διακρίνεις. Κοίτα καλύτερα.
    Η ρεφλεξολογία είναι η μάλαξη των ποδιών για τη θεραπεία ασθενειών. Ένα γούγλισμα και θα σου βγάλει πολλά να διαβάσεις.


Σχολιάστε

Kατηγορίες

